1. Vang de kijker in onze snelle informatiemaatschappij
Een goed beeld wekt de interesse van de kijker, en dat is in onze huidige snelle maatschappij enorm belangrijk, zeg maar gerust cruciaal! Hoe snel scrol jij namelijk door je social media? En hoe lang neem jij de tijd om te bepalen of een foto je aanspreekt? Juist; dit bepaal je onbewust in slechts een oogwenk. Wanneer mensen op jouw beeld blijven hangen, werkt dit stimulerend voor je algoritme waardoor je online zichtbaarheid verbetert. Daarnaast heb je ook iets in de kijker getriggerd waardoor ze je eerder zullen onthouden.
2. Je kunt consequent jouw verhaal uitdragen
Beelden die komen uit het hart van jouw bedrijf, jouw merkessentie, zijn uniek en authentiek. Doordat je nu in 1 klap een hoop van dit soort beelden hebt, allemaal in dezelfde stijl, kan je consequent jouw boodschap en identiteit blijven uitstralen.
3. Neem je klanten mee in jouw belevingswereld
Met goede sfeerfoto’s kun je potentiële klanten en volgers meenemen in jouw merkbeleving. Wanneer ze geraakt worden of zich kunnen associëren met je, gaan ze sneller met je in zee. Kom maar door met die ideale klant!
4. Het is een boost voor je bedrijf
Met unieke en professionele sfeerbeelden vergroot je naast je zichtbaarheid ook nog eens je professionaliteit, positionering op de markt en het vertrouwen van je klant. Zo zijn ze eerder bereid iets van jou af te nemen. En wat dacht je van die boost die het je zelfvertrouwen geeft? Heel veel vliegen in 1 klap dus, die je meteen een stuk omhoog doen schieten op de commerciële ladder.
5. Geen eindeloze zoektocht maar altijd geschikt beeld paraat
Je hoeft nooit meer eindeloos te zoeken naar geschikte beelden voor je posts, maar vist altijd binnen enkele minuten goede beelden uit je eigen archief. Dit scheelt een hoop tijd, energie en frustratie!